0 زبان
معرفی کمپانی داهوا Dahua
معرفی کمپانی داهوا Dahua

پدرباره شرکت داهوا بشتر بدانید…..
داهوا, نامی شناخته شده در عرضه تولید محصولات الکترونیک در جهان. دارای نمایندگی های فعال در 5 قاره و بالاترین فروش در میان کمپانی های صاحب نام تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی.

تاریخچه داهوا:
داهوا یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات امنیتی در دنیاست. کمپانی داهوا در سال 2002 کار خود را با تولید دستگاه های رکوردر آنالوگ 8 کانال در چین آغاز کرد و هم اکنون دارای سبک گسترده ای از کالاها مانند دوربین های مداربسته تحت شبکه, دوربین های مداربسته HD cvi , دوربین های مداربسته چند وجهی, دستگاه های ان وی آر (Dahua NVR) , دستگاه های رکوردر چندوجهی (Dahua XVR) , سیستم های کنترل تردد , تجهیزات شبکه و سوئیچ ها, تجهیزات رادیویی و مایکرو , تجهیزات اعلام سرقت و پهباد و درون می باشد. وینا شبکه نماینده داهوا در استان مازندران 
داهوا در 95 کشور دنیا دارای نمایندگی فروش یا عاملیت پخش است. شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در زمینه توسعه فناوری های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در حیطه سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است . وینا شبکه نماینده داهوا در استان مازندران
داهوا در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز به کار کرد و تا سال 2003 موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد.از سال 2006 با تغییر در ساختار شرکت موفق به راه اندازی خط تولید در تمام زمینه های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته داهوا ، DVR ، دوربين هاي تحت شبكه داهوا ، سرور و غیره شد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعا یکی از محبوب ترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. داهوا برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. وینا شبکه نماینده داهوا در استان مازندران
دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .وینا شبکه نماینده داهوا در استان مازندران
محصولات داهوا به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارضی ها (کنترل ترافیک) استفاده می شود. وینا شبکه نماینده داهوا در استان مازندران




نمایندگی های داهوا
غیر ممکن است شما در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی کسی را بیابید که نام داهوا را نشنیده باشد. داهوا دارای نمایندگی های فروش مختلفی در سراسر جهان است که در کل از 22 نماینده اصلی و تعداد نماینده فروش تشکیل شده اند. نمایندگی اصلی و مرکزی داهوا در چین شهر گوانژو واقع شده و نمایندگی داهوا جهت پخش و فروش محصولات در رده نمایندگی اصلی در 22 کشور تقسیم شده.

نمایندگی داهوا در آمریکا(Dahua Technology USA Inc), نمایندگی تکنولوژی داهوا در مکزیک( Dahua Technology Mexico S.A. de C.V),نمایندگی داهوا در برزیل (Dahua Technology Brazil Comercio) ,نماینده داهوا در شیلی( DH Chile SpA), نماینده داهوا در کلمبیا Dahua Technology Colombia S.A.S.,نماینده داهوا در پرو Dahua Technology Perú S.A.C,نمایندگی داهوا در پاناما Dahua Technology Panama S.A. ,نمایندگی داهوا در انگلستان Dahua UK, ایسلند , هلند Dahua Europe BV , نمایندگی داهوا در لهستان Dahua Poland (CEE & Nordic Region), نمایندگی داهوا در ایتالیا DAHUA ITALY S.R.L.,نمایندگی داهوا در مجارستان Dahua Technology Hungary LTD, نماینده داهوا در آلمان Dahua Technology GmbH ,نماینده داهوا در کشور اسپانیا ( مادرید) Dahua IBERIA S.L. , نماینده اصلی داهوا در روسیه Dahua Technology Rus LLC,نماینده داهوا صربستان Dahua Technology Serbia , نمایندگی داهوا در سنگاپور Dahua Technology Singapore Pte.Ltd. , نماینده داهوا مالزی DAHUA SECURITY MALAYSIA SDN. BHD ,نمایندگی های داهوا در استرالیا Dahua Technology Australia Pty. Ltd,نمایندگی آفریقا و مصر Dahua Africa و نمایندگی داهوا در آفریقای جنوبی Dahua Technology South Africa (PTY) Ltd از جمله نمایندگی های داهوا در سراسر جهان است, نمایندگی داهوا خاورمیانه Dahua Technology Middle East FZE در امارات متحده واقع شده . نماینده استان مازندران 
در ایران شرکت های مختلفی نمایندگی داهوا را به عهده دارند که از آن جمله به  طراحان شبکه وینا می توان اشاره کرد. داهوا در کشور های مختلف شرایط متفاوتی را برای نمایندگان خود متصور شده و نمایندگی داهوا در هر کشور سیاست های فروش و گارانتی متفاوتی را اجرا می کند. جهت اطلاع از کشور های دارای نمایندگی داهوا و اطلاعات آنها به وبسایت dahua security قسمت اطلاعات تماس مراجعه نمایید.

داهوا در تجارت جهانی
داهوا که در ادبیات تجارت بین المللی با نام Dahua Security شناخته می شود به دلیل سبد بزرگ کالاهای متنوع و قیمت مناسب نسبت به دیگر تولید کنندگان تجهیزات حفاظتی توانسته چندین سال از طرف نشریات معتبر و سازمان های بین المللی به عنوان بالاترین رتبه فروش دست پیدا کند. در بازار ایران , داهوا توسط نمایندگان رسمی این شرکت توزیع می شود. خدمات پس از فروش و گارانتی داهوا توسط شرکت هایی نظیر فراگستر الکترونیک, ایران داهوا, سپاهان داهوا و . . . انجام می پذیرد.

تحقیق و توسعه داهوآ مازندران
یکی از دلایل شهرت داهوا سرمایه گذاری ۱۰% از درامد سالانه خود در بخش تحقیق توسعه و داشتن ۲۰۰۰ نفر پرسنل فعال در بخش تحقیق و توسعه است. این شرکت را با دارا بودن چندین جایزه کشوری و بین المللی یکی از فعال ترین شرکت ها در پیشرفت تکنولوژی های وابسته به سیستم های مداربسته است.

محصولات داهوا مازندران
در حال حاضر داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند . داهوا برای محصولات خود کانالوگ های و لیست قیمت های بروز تهیه و از طریق نمایندگی های داهوا اطلاع رسانی می کند.

خط تولید ما برای رائه خدمات به نیازهای مسکونی / تجاری و شرکت ها با امنیت بالا شده است.

طراحی و ساخت محصولات با کیفیت داهوا، توسط بسیاری از مارک های بین المللی قابل اعتماد صورت میگیرد.

دسته بندی محصولات شرکت ما عبارتند از :

سیستم های نظارت تصویری CCTV

سیستم حمل و نقل هوشمند SMART TRAFFIC

سیستم های ساختمان هوشمند BMS

کنترل دسترسی ACCESS CONTROL

در بازکن تصویری INTERCOME

سیستم دزدگیر ALARM SYSTEM

قفل های هوشمند SMART LOCK

سهم داهوا از بازار 
سهم دقیق بازار این شرکت در تجهیزات مداربسته مشخص نیست اما درآمد شرکت دآهوا در سال ۲۰۱۳ از محل فروش تجهیزات مداربسته مبلغی بالغ بر ۸۸۲ میلیون دلار بود. این شرکت دارای ۴۴۲ نمایندگی فعال فروش در سراسر جهان است.

سطح قیمت محصولات داهوا
دلیل اصلی فروش گسترده محصولات شرکت داهوآ قیمت مناسب این محصولات نسبت به دیگر برندهای معتبر موجود در بازار در مقایسه با کیفیت محصولات است. قیمت این محصولات در سطحی است که امکان رقابت داهوآ با برندهای متفرقه بازار را نیز به آسانی فراهم می کند . داهوا در تمامی سطوح ارزان, حرفه ای و صنعتی به تولید محصول با کیفیت های متفاوت و قیمت های مختلف می پردازد.


در جمع بندی می توان گفت سیستم های دوربین مداربسته داهوا در ایران و مازندران طرفداران زیادی دارد. از مزایای مهم محصولات داهوا می توان به قیمت مناسب , طول عمر قابل قبول و قابلیت های گسترده نرم افزاری اشاره کرد.

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر